عزیزم مبارکه منم چهارمی رو آوردم زودم اومد بچم
منم مثل شما هستم خسته شدم دیگه به آخر راه رسیدم ولی احساس اشتباه همش دارم میگم اشتباه کردم یا جرا آرامش بهم زدم یا همون یه بچه بس بود بعد دوباره پشیمون میشم میگم این بچه به امید من داره به دنیا میاد دوباره کلی فکر های مختلف میگم کاش برم جایی که هیچکس نباشه همش جس های ضد و نقیض
منم یکم هست
منم مثل شما
منم ۴تیر سز میشم این حس و همه ما داریم 🥺
یک تیرچند هفته میشی
مثل منی شماهم هرچی خودم مو دل داری میدم باز نمیتونم 😔🤦♀️
من دوم تیر سزارین میشم و نی نی میاد و این نوسان احساسات رو مثل شما دارم فکر کنم طبیعیه برا همه اینجوریه،هم انگار خیلی دوره هم خیلی نزدیک،هم امید داری هم نا امیدی.
به روزهای سختش فکر نکن...
طبیعیه نگران نباش حتی خیلیا افسرده گی بعد از زایمان میگیرن ولی تو سعی کنخودتو سر گرم کنی پیاده روی کنی وسایلا بچه رو اماده کنی
بچه چهارم دیگ سوسول باژی نداره ک برو بزا😂😂
بچه چهارممه
بچه چندمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.