مامانا قطره اد چی میدین به بچه هاتون؟؟؟ میخام بخرم فردا...

۱۱ پاسخ

من کامویت میدم

پدیابست میدم

اینو میگید دیگ

تصویر

ب ب وینک عالیه چون امگا ۳ هم داره به هوش و استخون بندی و وزن گیری بچه خیلی کمک میکنه

آدوکید

من همین که بهداشت میده

پدیابست

پدیا بست خیلی خوبه.

پدیا بست
دکترش گفت ویوا کیدز هم خوبه

پدیا بست

ب ب وینک

سوال های مرتبط

مامان مارال مامان مارال ۲ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۸ ماهگی