۵ پاسخ

منم وقتی فکر میکنم به اذیت شدنش به سختیای بچه پشت‌سرهم واقعا گاهی آرزوی مرگ میکنم بلکه سرزایمانم نمونم

منم همین حس دارم تازه وصیتمم کردم برای جاریم🤣🤣

سزارینی یا طبیعی بعد چند ماه دوباره باردار شدی؟؟

من واقعا دیع انگار خودم نیستم از وقتی باردار شدم کلا احساساتم خراب شد روحیه صفر ب جنگ هم افتادیم دیع بدتر شدم

منم از اول حاملگی همین حس دارم با خودم میگم نمیتونم زایمان کنم بمیرم سر زایمان🤦‍♀️😔

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی