منم وقتی فکر میکنم به اذیت شدنش به سختیای بچه پشتسرهم واقعا گاهی آرزوی مرگ میکنم بلکه سرزایمانم نمونم
منم همین حس دارم تازه وصیتمم کردم برای جاریم🤣🤣
سزارینی یا طبیعی بعد چند ماه دوباره باردار شدی؟؟
من واقعا دیع انگار خودم نیستم از وقتی باردار شدم کلا احساساتم خراب شد روحیه صفر ب جنگ هم افتادیم دیع بدتر شدم
منم از اول حاملگی همین حس دارم با خودم میگم نمیتونم زایمان کنم بمیرم سر زایمان🤦♀️😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.