۶ پاسخ

پسر من واکسن 4 ماهگی زد براش سنگین بود 6 ماهگی تب ، بی قراری کرد
ولی نسبت به چهار ماهگی 6 ماهگی سبک تر بود براش

عزیزم بستگی به بدن کوچولوت داره دخترمن تبش لب مرزبود

اره عزیزم
سخت ترین واکسن ماهی بود

نه اصلا تب نکرد خیلی سبک و راحت بود همون واکسنای قبلیه

من فردا صب باید ببرم بزنه استرس دارم خدا کنه راحت باشه

بچه های من دوتاشونم ۶ ماهگیرو خیلی راحت رد کردن. نه تب نه درد

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۱ سالگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۸ ماهگی