۷ پاسخ

یچیزشیرین بخور چند قدم را برو،به پهلوی چپ دراز بکش

چقدر بدم میاد استیکر خنده میزارن

هفته ۲۲ اصلا اهمیت نداره عزیزم.
این نگرانی ها و شمارش حرکت مال هفته ۲۸ به بعد

عزیزم برو اورژانس ی نوار قلب بگیر
من اگه بودم همون دیروز میرفتم شاید طبیعی باشه اما برای اینکه خیالت راحت بشه برو

پسر من یبار تادو روز تکون نخود.فقط ضربه کوچیک میزد.از دلهره رفتم سونو!تخت خوابیده بود😐

یه چیزی شیرین بخور ببین تکون میخوره

اورژانس

سوال های مرتبط

مامان چشم اهو مامان چشم اهو ۴ سالگی
مامان شاه پسر💕 مامان شاه پسر💕 ۳ سالگی
مامان دنیز🌊 مامان دنیز🌊 ۳ سالگی
مامان سوگند مامان سوگند ۳ سالگی