نه اصلا
بااحترام من دوست ندارم
رهام دوس دارم،یاشار قدیمی شده،بردیا هم قشنگه
سلام اذه خیلی قشنگ قدبمی نیس ایمش خیلی خفن من ک دوس دارم
من دوست دارم این اسمو
قشنگه
ماه محرمه یه اسم مذهبی انتخاب کنی قشنگتره
بااحترام قشنگنیست
قشنگه
آره خیلی قشنگه
نننههه
مسیحا
پاشا
شاهان
کوروش
اره قشنگ
اره من اسم یاشار و دیاکو گرشا ژاکان رو دوس دارم زیاد☺️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.