۱۱ پاسخ

عزیزم تحمل کن ، اینهمه خرج کردی از جیبت ، اینهمه حرف شنیدی از خانواده پس تحمل داشته باش خدابزرگه بوقتش بهترینا خودبخود میاد تو زندگیت ، قشنگ درک میکنم حالتو ❤️‍🩹

درکت میکنم مهسا جان خیلی راه سختی داری بابچه خیلیییییییییی سخته من امروزخیلی گریه کردم دلم برای بچه ام سوخت ک مثل بقیه بابا نداره .خدالعنت کنه مرد پستی ک باعث شد بچه ام بشه بچه طلاق فردا اینا خیلی نابود میشن ولی خریت هست دوباره برگشت میگم چ میشه کرد خیلی طلاق زیادشده با بچه جونی قشنگی زود شوهرکن

نذری بده ب نیت حاجت رواییت

عزیزم من همیشه تاپیکات رو میخونم فقط یکی دوبار واست کامنت گذاشتم ولی به نظر من برگرد ازش تعهد بگیر چیزی به نامت باشه که پشتوانه داشته باشی مثل یه همخونه مثل دوتا غریبه باهاش باش تا پسرت از آب و گل دربیاد بدون پشتوانه مالی طلاق نگیر چند وقتی برو تا حداقل بتونی گلیم خودت و پسرت رو از آب بکشی تو این مدت که باهاش هستی تمرکزت رو بزار رو اینکه اگه چیزی داره به نامت کنه یا حداقل خودت برو دنبال کار درآمدت رو پس انداز کن ک اگه خواستی جدا بشی به مشکل نخوری این شرط رو بزار بگو میخوام برم سر کار اینطوری تو خونه کمتر همو میبینید و تو هم فکرت مشغوله میتونی دوره های بهیاری و تکنسین داروخونه ... دستیار دندانپزشک .... یه عالمه از اینا هست ک دو سه ماهه مدرکشو میگیری و کار هم واسش فراوونه

روضه برو یکم گریه کن
نمیدونم اعتقاد داری یا نه
یجا برو نشناسنت از امام حسین بخواه کمکت کنه
برو توسل کن گره ی زندگیتو باز کنه
خیلی سخته خیلیییی
هیچکی جای ما نیست نمیتونه درکمون کنه
فقط خدا میدونه چی برامون بهتره

نکنه ک‌این همه سختی کشیدی باز پا پس بکشیا

بذار پای حکمت خدا بعدهرسختی یه اسونی هست انشالله خدابرات قشنگ بسازه

خیلی سخته واقعا
من خودم یبار تو دوران عقد جدا شدم واقعا عذاب کشیدم شده بودم مرده متحرک
ولی دوباره ازدواج کردم و همه اون روزا فراموش شد
امیدوارم خدا به دلت نگاه کنه

چی شده؟ منم امروز تا مرز سکته قلبی و مغزی رفتم حالم خوب نیس حس می‌کنم برام دعا گرفتن از همه چی توی خونه حالم بد میشه

انشاالله خدا به آرامش برسونتت

چته عزیزم من بد تر از توام

سوال های مرتبط