چه قطره اهن واد خوبه بگیرم؟؟
دخترم تو شش ماهه

۲ پاسخ

قطره آهن سان‌اکتین عالیه بچه یبوستم نمیشع

سلام گلم اهن سیدرال گوچه و پدیا بست و لیپوزفر خوبه
بجای آد هم باید مولتی ویتامین بهش بدی ۶ ماه به بعد اونم پدیا بست و ویوا کیدز خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها و یسنا مامان محمدطاها و یسنا ۴ سالگی
مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری