دوستم رژیم پسرزایی گرفت دختر شد بچش😂😂😂
همه چیز به خواست خدا بستگی داره
من بعداز دوبار آی وی اف و یکبار ای یو ای ناموفق .البته خواست خدا اولویته
جنسیت جنین مرد تعیین میکنه باید وضعیت همسرتون اوکی کنید خدا هر چی بده قشنگه ❤️
ما جنوبیا میگیم تَشه تَش ینی بشدت گرمه گرم
خیلی گرمه روزی یه قاشق هم خودت وهم شوهرت بخورین بعدش یه استگان آب خنک بخورین قبل رابطه هم خوبه بخورین ولی مواظب باش گلودرد نگیری
پودر شده اش رو با گرد نخل قاطی عسل اعلی میکنی من بااینکار اقدام کردم
خیلی سخته
زمان پریودی بیا باروغن سیاهدونه رحمتو ماسار بده
تا یک هفته قبل پریود بعدیت عسل وجیسنگ وگردنخل قاطی خودت وشوهرت بخور ولی سریع یه لیوان آب خنک پشت سرش بخورین که آتیشه
من انجام دادم باردارم هفت هفته همش میرم جلو اینه میگم ینی پسر یا دختر خیلی سخته
چرا اینقد رژیم پسر سخته اما رژیم دختر راحته😐🦥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.