۹ پاسخ

دختر منم چندهفته بود گاهی پامیشد در حد دو سه قدم میرفت مینشست،الان دو سه روزه بیشتر راه میره امروز یکم حرفه ای تر شده کمتر میفته،نگران نباش طبیعیه

خب تازه شروع کرده دیگه توقع داری پشتک بزنه خواهر من ؟
کم کم بیشتر هم میره اوایل همه بچه ها همینن دیگه

کاش دختر منم اینجوری بود نگرانی نداره ک
دختر من از ۶ ماهگی‌بلند شد ۹ ماهگی‌مستقل مستقل راه رفت حالا من بدو اون بدو ...ی گرم گوشت ب تنش نمیگیره

پسر دومم ۱۵ ماهشه دقیق دوماه بود با کمک از یه جا می‌گرفت راه می‌رفت تا دو روز پیش که خودش یکی دو قدم برداشت منم نگران بودم هنوزم هستم

خب راه می‌ره دیگه تازه شروع نکرد نمیتونه بدوعه که مین که می‌ره خوبه بعد چن روز بیشترمیره بعدم میدوعه

وقتی راه می‌ره چرا دیگه نگرانی خب دیرتر راه افتاده کم کم مستقل میشه دور از جون اگه اصلا هنوز راه نیفتاده بود باید نگران میشدی

عزیزم چند روز دیگه برات میدود دختر من ک یهویی بعد از چند تا قدم دوید و همچنان میدود اصلا راه نرفت فقط دوید به قول دوستمون هر چی دیرتر راه برند کمتر خسته میشی

دختر من ۱۶ماهگی راه رفت

ببین هر چقد دیرتر راه ببره بهتره هی باید بدویی دنبالش

سوال های مرتبط