۴ پاسخ

سخخت نگیر ۴ ماه دیگه وقت داره
من خودم ک تو دوسالگی راهوافتادم

هرچه یه جوره عیبی نداره نه خودتون رو اذیت کنین نه اون زبون بسته رو

بچه من یه قدمم نمیره نگرانم

گلم عجله نکن تا 18 ماهگی وقت دارم اتفاقا خوبه پسر منم تازه یاد گرفته ی 10 روز دیگه پسرت قشنگ راه میره عجله نکن

سوال های مرتبط