۳ پاسخ

من از چهار ماهگی و نیم شروع کردم

چ شربت خوش رنگی تو درست کردی

ده روزه فقط فرنی میدم‌پوره اینا دوست نداره البته فرنی رو‌هم چن قاشق میخوره فقط فردا میخام سوپ‌بپزم

سوال های مرتبط