۹ پاسخ

اگر خیلی شدید و غیرقابل تحمل بوده و باز پیش اومد واست حتما برو دکتر
موعد پریود ک میشه،این دردا سراغ آدم میاد تو بارداری ولی ن با شدت زیاد
هر دردی تو بارداری با شدت زیاد و غیرطبیعی،باید،بری دکتر

نگران نباش عزیزم اگه علاعم منو الان بزنی تو گوگل میگه سرطان دارم😂💔 درد های پریودی اوایل بارداری کاملااااا طبیعیه یعنی یه جوری که دنبال مسکن بدویی هم طبیعیه چون بدن بچه رو نمیخاد اون قسمت رحم و تخمدان همش درد می‌کنه بعد هم که بچه جا بگیره یکم رشد بکنه خب رحم شروع به جا باز کردن می‌کنه فرم لگن و کمر تغییر می‌کنه کشاله ران درد می‌کنه اصلا گرمی نخور سعی کن دراز بکشی شکمت و مالش نده فعلا تا هفتت بیاد بالا همین درد هایی که الان داری به مرور بیشتر میشه کمتر میشه علاعم جدید تری پیدا می‌کنی معده درد سر درد گردن درد پا درد اصلا استرس نگیر همش طبیعیه سعی کن فقط زیاد گشنه نمونی

عزیزم نگران نباش من همین الآنم درد پریودی دارم

خارج ازرحمی نهایت تاهفته ۶بعد خونریزی درد شدید داره

خارج رحمی به نظرم به ۹ هفته نمیرسه همون اوایل سقط میشه و دردشم خیلی زیاده
به گوگل هم اطمینان نکن من یه ازمایش ساده ام رو میگفت سرطان خون دیگه بقیه اش رو بماند😑😑😑

بطور بخدا ، ان‌شاءالله چیزی نیست

بارداری خارج رحم از اول جنین داخل لوله رحم قرار می گیره اگر خارج رحم بود زودتر علائم می داد و دکتر می فهمید توی سونوی اولیه .
اگر درد دارید به اورژانس بیمارستان مراجعه کنید یا برید پیش دکترتون فردا

منم تو هفته شیش و هفت خیلی این درد و داشتم چون سابقه سقط داشتم نگران بودم رفتم سونو دادم و گفت همه چی خوبه،اما اگه خدای نکرده خیلی شدید شد یا یه لکه خون دیدی ب نظرم سریع برو بیمارستان

مکه برای سونو اول نرفتی ؟! صدای قلب و ...

سوال های مرتبط

مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری