من ۳ بار خارج رحم داشتم هر کدوم ی علایمی داشت
فقط تو سونو مشخص میشه من نه ساک دیپه میشد و جنین تو رحم
عدد بتا خیلی بالا که به سن جنین نمیخوره بعضی وقتا درد شدید و خونریزی یا لکه بینی ولی از همه مهمتر باید سونوگرافی بری تا ۱۰۰ درصد مشخص بشه
درد شدید شانه
درد خیلی شدید یه طرفه
و خونریزی و لکه بینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.