علائم خارج از رحمی چیه؟

۴ پاسخ

خارج رحمی گلم با سنو مشخص میشه وقتی چیزی نگفته دکتر پس خارج رحمی نیست برای منم اولش همین احتمال دادن ولی لقاح دیر تشکیل شده بود دکتر نگفت دوباره تکرار بشه سنو؟

اصلا ب چیزای منفی فکر نکن.
دورازجون تو و همه مامانی باردار.
من بارداری قبلیم همش حس میکردم سقط میشه و دقیقا همین اتفاق افتاد.
اینسری همش سعی دارم ب چیزای خوبش فکر کنم ب تولرش چیدمان اتاقش و...

من هفته پیش بتام دوبرابر نشده بود و دل درد داشتم،دکترم سونو واژینال نوشت.
اول سونو شکمی دادم هیچی معلوم نبود،استرس خارج رحمی گرفتم ولی تو سونو واژینال ساک بارداری دیده شد.

احتمالا لقاحت دیر گرفته واسه همین هنوز معلوم نیس نگران نباش توکل برخدا عزیزمم

بهش فکر نکن خواهشااااا

سوال های مرتبط

مامان آوا💕آرمان💙 مامان آوا💕آرمان💙 ۳ ماهگی
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان 💜 هلیا💜 مامان 💜 هلیا💜 ۴ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری