بچه ها کسی قرص فنوباربیتال کسی به نوزادش داده؟

۶ پاسخ

۶ که خوبه عزیزم چیزی نیست
به نظر من بهش نده قرص
عوارض داره
پیش یه دکتر دیگم می‌رفتی اول

خطرناک نیست؟ آخه آرام‌ بخشه

وقتی اینقدر پایینه معمولا نمینویسن

اون موقع دخترم ۱۲.۵ بود تو آزمایش کف پاقرص ها رو بادستگاه بهم دادگاه بود بیشتراز دوروز بهش ندم

آره دوروز استفاده کردم زردی رو پایین آورد

واسه زردی بهت داده

سوال های مرتبط