دختر من سه هفته پیش زد هیچ عوارضی تا امروز نداشت اما امروز یکطرف صورتش باد کرد بردمش دکتر گفت از واکسن اوریون خفیف گرفته!
خیلی سبکه اذیت نکرد
نه همون لحظه فقط گریه کرد
خیلیی سبکه
سبک تررررین واکسن تا الان بود
یکی دست راست
یکی پای راست
نه تب
نه درد
نه شکر خدا نه تب کرد نه گریه هیچی اوکی بود
هیچی
حسش نکردیم
نه خداروشکر خیلی خوب بود تب هم نکرد اصلا فقط همونجا یکم گریه کرد و روز اول یکم پاشو تکون نمیداد شبش قشنگ چهاردستوپا میرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.