۲ پاسخ

منم چهار روزه سرما خوردم روزی سه بار دیفن هیدرامین میخورم و استامینوفن ۳۲۵ ..آب گرم و عسل و ابلیمو …شیرگرم ..هر روزم دوش میگیرم که تبم بیاد پایین

شربت دیفین هیدرامین ساده بهترین چیزه روزی ۲بار غرغره کن خوب میشی

سوال های مرتبط