۶ پاسخ

چون بچست و نمیتونه دردو تحمل کنه
باید گچ بگیرن
از دکتر بخواه که عکس بگیره

داداش منم کوچیک بود همینجوری شده بود
و ما دستشو گچ گرفتیم

رادمهرم اینطور شده ۲بار.موقع راه رفتن دستشو گرفتم یهو نشسته زمین دستش کش اومده.کارم ب بیمارستان و عکس اینا افتاد اومدم خونه شوهرخواهرم از همکاراش پرسید عکس رادمهرم براشون فرستاد همه گفتن شکستگی نیست و در رفتگی خفیف ارنجه.ب راحتی جا انداخت ب دقیقه نکشید بلند شد همه چیزو با اون دستش گرفت

دستشو میتونه بالا بیاره چیزیو بگیره؟از تکون دستش گریش شدت میگیره؟

عکس کجا رو گرفتی ؟!
شاید کتفش ضربه دیده
اگه با دست گرفتی بلند کردی هم کتفش هم دستش و باید چک کنه

ببرش دکتر

دیروز از دستش گرفتم بلندش کردم بخاطر اونه

سوال های مرتبط