۵ پاسخ

عزیزم احتمال زیاد مشکل از شیر بازم با دکتر مشورت کن شاید اصلا بگه یهویی نباید عوض کنی شیشه و شیر و باهم چون تا حالا داشته میخورده

منم تقریبا اینطوری شده بود
شیشه شیر دکتر براون گرفتم دیگه راحت خورد
شیرخشک هم بگو دکترش عوض کنه یه چیز خوشمزه‌تر بهش بده مثل گیگوز

شیرخشک آپتامیل بده خوشمزه تره هم بچه زودوزن میگیره

شیر افزا بخور من قبلا می‌خوردم ولی چون طبع گرمی داره نخوردم

سر شیشه شیر را عوض کن شاید اثر کرد

سوال های مرتبط