این ختنه چی بود😢دستی دستی بچرو زخم میکنیم

۵ پاسخ

منم ختنه کردم سر ۵ روز خوب شد البته حلقه نیود پرسی بود
نه بخیه زد نه حلقه زد هیچی.
پانسمان رو پماد انتی بیوتیک مالید بهش گذاشت روش
فقط روز اول بچم گریه کرد

من که ۴۷ روزگی ختنه کردم تموم شد زود هم خوب شد

آره خیلی سخته . منم دیروز ختنه اش کردم

الان زود خوب میشه بزرگ که بشه خیلی اذیت میشه
منم روزهای اول همینو میگفتم اما خیلی زود خوب میشه
به چه روشی ختنه کردی؟؟؟

خوشبحال اونایی ک تموم شدن😏

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو 🩵 مامان شازده کوچولو 🩵 ۱۱ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان 🌜ماهان🌛 مامان 🌜ماهان🌛 ۱۰ ماهگی