تجربه شخصیمه من وقتی بچم شب سردش میشد یا خنک میپوشوندمش پی پیش سبز بود
نه من بردم دکتر اونموقع کوچولو بود گفت طوری نیس وقتی زیاد ت شکم بمونه اینجوری میشه
پهلوها سرما بخوره بهش اینجوری میشه چربش کن با یه روسری ببند خوب میشه
نه
ممکنه به خاطر اهن و تغذیه باشه
پیپی سبز تو نوزاد..گوش درد یا سرما زدگی پهلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.