۱۰ پاسخ

همسرم میخورد خوب بود البته با چندتا قرص دیگه

وقتی میخورم حالم بد میشه حالت تهوع میگیرم

طعم لیمو ترش داره😅
من میخوردم اوکی بودم ولی آخراش تری‌گلیسیرید خونم بالا رفت دیگه نخوردمش
البته شایدم ربطی ب این نداشته

قبل بارداری مصرف داشتم ..یکم بدمزس و برا من خواب آور بود😅

به منم دکتر از این داده میخورم ولی من بدنم میلرزه سرگیجه داره نمیدونم از اینه یا چی!!

انشاالله روی بدن شما جواب مثبت بده عزیزمم

من اینو خوردم برام جواب نداد...اوزیل پلاس خوبه

چه جالب.

شوهرم سبزش که واسه آقایون میخورد خیلی خوب بود

من میخوردم به معدم سازگار نبود

سوال های مرتبط

مامان‌آینده😍🥺 مامان‌آینده😍🥺 قصد بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد