۸ پاسخ

من دیشب واریز که کردم بعد نیم ساعت جواب داد تا امروز ساعت ۹صبح هم هر سوالی پرسیدم جواب داد خدایی راضی بودم داروای خوبی نوشت بعد اینکه داروا گرفتم تا پیام دادم سریع داروارو نوشت در کل پاسخ دهی عالی بود ایشالا نتیجه بخش باشه

۷۰۰تومان

اصلا به درد نمیخوره من هفت ماه باهاش ویزیت شدم همش داروهای هورمونی میده همش میگه ویزیت آنلاین حتی سوال داری میگه پول بده برای ویزیت آنلاین سوال بپرس مطبش شلوغ یه لحظه فقط منو سونو کرد همه کارا و داروهاشو دستیاراش میدن فقط پولکی

هزینه ویزیت چند بود؟

ویزیت انلاینش چجوریه؟

منم ویزیت انلاین شدم
دارو چی بهت داد؟

انشالله که نتیجه بگیری عزیزم

خداروشکر اگه خوب بود ب منم بگو منم پیشش ویزیت بشم

سوال های مرتبط

مامان مامان تربچه🫜🩷 مامان مامان تربچه🫜🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری