شبا یه بالشت بذار زیر پاهات خوب میشی منم اینجور میشدم
کلا دراز میکشی زیر پات بالشت بذار
ببین چی میخوری که باد نیکنی من هر وقت دوغ میخورم فرداش دست و پام ورم میکنه دوبار رفتم فشارمو گرفتن اوکی بود
نمک رو کم کن و وقتی دراز میکشی پاهاتو بزار رو بلندی بالشتی چیزی ک ورمش بخابه
نمک طبیعی بریز تو غذا برآورد کردم فشار را بالا نمیبره
اگر فشارت بالا نبود طرز نشستنتو عوض کن
اولین گام سریع فشارتو بگیر
عزیزم نمک غذاتو در خد صفر کمش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.