مامانا بچم ۲۷هفته توشکمم مرد برام دعاکنید دلم ازغم میخوادبترکه
برای من پودر بود با آب سرد قاطی کردم خوب بود
وای من که نمیتونم چیز شیرین بخورم خدا برسه ب دادم🤢
من خوردم خوشمزه بود ولی زیاد از حد شیرین بود
منم دیروز انجام دادم با آب سرد مشخص نمیشه برعکس من گرسنم بود یجا کشیدم بالا 😂😂
بد مزه نبوددد فقط خیلی شیرین بود 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.