خیلی بدمزه بود
به وقت ازمایش گلوکز۱۴۰۵/۰۳/۳۱

تصویر
۶ پاسخ

مامانا بچم ۲۷هفته توشکمم مرد برام دعاکنید دلم ازغم میخوادبترکه

برای من پودر بود با آب سرد قاطی کردم خوب بود

وای من که نمیتونم چیز شیرین بخورم خدا برسه ب دادم🤢

من خوردم خوشمزه بود ولی زیاد از حد شیرین بود

منم دیروز انجام دادم با آب سرد مشخص نمیشه برعکس من گرسنم بود یجا کشیدم بالا 😂😂

بد مزه نبوددد فقط خیلی شیرین بود 😂😂

سوال های مرتبط

مامان دختری🩷🍒 مامان دختری🩷🍒 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🎀نی نی🎀 مامان 🎀نی نی🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت‌فرنگی🍓🥹 مامان توت‌فرنگی🍓🥹 هفته سی‌ام بارداری