اینو برای تست چه فاکتوری تو خون میدن؟ اینکه چقدر تحمل گلوکز داری چیش مهمه؟🤔
منم خوردم شیرینی دل زنی حس نکردم خوب بود مزه پرتقالیش
منم دیروز انجام دادم نشستم و با گوشی هم حتی کارنکردم
شربت منم همینطور سفید بود
خوشمزه است...فقط بشین اصلن راه نرو...شاید اولش حس تهوع کنی ولی خودتو سرگرم کن....
من خودم یهو بی قرار شدم ی تهوعی گرفتم ولی خیلی خودم و سرگرم کردم راه نرفتم دراز نکشیدم...
دومین خون و ک دادم دیگ خوب خوب شدم برای بقیه اش
ان شاءالله که به خوبی بگذرونی
بدون طعمه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.