به وقت آزمایش 24 هفتگی😍
اصلا بدمزه نیست فقط دیگ خیلی شیرینه😢

تصویر
۵ پاسخ

اینو برای تست چه فاکتوری تو خون میدن؟ اینکه چقدر تحمل گلوکز داری چیش مهمه؟🤔

منم خوردم شیرینی دل زنی حس نکردم خوب بود مزه پرتقالیش

منم دیروز انجام دادم نشستم و با گوشی هم حتی کارنکردم
شربت منم همینطور سفید بود

خوشمزه است...فقط بشین اصلن راه نرو...شاید اولش حس تهوع کنی ولی خودتو سرگرم کن....
من خودم یهو بی قرار شدم ی تهوعی گرفتم ولی خیلی خودم و سرگرم کردم راه نرفتم دراز نکشیدم...
دومین خون و ک دادم دیگ خوب خوب شدم برای بقیه اش

ان شاءالله که به خوبی بگذرونی
بدون طعمه؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 هفته بیست‌وششم بارداری