میگفتی خودم قاطی میکنم میخورم انشالله که بقیشم به سلامتی طی کنی تموم بشه بره منم استرس این آزمایشو دارم
با اب سرد قاطی کن
برای من طعمش بد نبود خوب بود
فقط ربع ساعت بعدش یکم حالت تهوع گرفتم
سلام عزیزم هزینه ازمایشت چقدر شد
انقد همه بد گفتن ، همش آرزو میکردم واسه من این شربت نباشه😅 اخر دکترم برام بدون شربت نوشته دو مرحله ای
خوشمزس😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.