به وقت آزمایش قند 😬
واقعا خیلی شیرینه🤕

تصویر
۵ پاسخ

میگفتی خودم قاطی میکنم میخورم انشالله که بقیشم به سلامتی طی کنی تموم بشه بره منم استرس این آزمایشو دارم

با اب سرد قاطی کن
برای من طعمش بد نبود خوب بود
فقط ربع ساعت بعدش یکم حالت تهوع گرفتم

سلام عزیزم هزینه ازمایشت چقدر شد

انقد همه بد گفتن ، همش آرزو میکردم واسه من این شربت نباشه😅 اخر دکترم برام بدون شربت نوشته دو مرحله ای

خوشمزس😐😂

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد پارسا🧿 مامان محمد پارسا🧿 ۲ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان قلب مامان❤ مامان قلب مامان❤ ۹ ماهگی