به وقت آزمایش گلوکز

خیلی خوشمزست ولی خیلی شیرینه مزه انبه میده

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم واسه چیه این آزمایش

وااای مال من پرتقالی بود خیلی شیرین و بدمزه
همش تهوع داشتم بعدش

منم امروز دادممممم تموم شددد

چه خوشگله برا تو😂😂😂مال ما انقد زشت و شیرین و بدمزه بود اوق بود ک میزدیم تا خوردیم

عزیزم واسه ازمایش چقد دادی؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری