پسرم میخورد بدتر میشود پیشتر جیغ میکشید دکتر کامی فید نوشت خوب شد
قطره کولیک پدیا بست برای دلدرد ونفخ بچه تاثیر بیشتری داره واینکه سعی کن هرنوع قطره دلدری رو فقط هر۱۲ساعت یا فقط شبی یبار به بچه بدی چون زیاده رویش باعث یبس شدن بچه میشه مثلا هر۶ساعت یا هر۸ساعت نده فقط هر۱۲ساعت یا شبی یبار
واینکه بچه ای که رفلاکس داشته باشه این شربت گریپ میکسچر بدترش میکنه دختر من رقلاکس داره برای کولیکش اینو دادم بدترشد اما کولیک پدیا نه اذیتش نکرد کلا مارک پدیا همه چیش عالیه
رفلاکس رو زیاد میکنه
من دادم بهتر که نشد هیچ رفلاکسش هم بدتر شد
واسه من جواب نمیداد کولیک پدیا بست خیلی بهتر بود
به نظر من ک بی تاثیر بود ...
اره پسرمن میخوره اروم میشه
برای نفخ و دل درد خوبه
اره خیلی خوب بود
اهورا نی نی خیلی خوب بود بچه من خیلی آروم میشد وقتی بهش میدادم
آره خیلی خوبه من میدادم کولیک داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.