۱۳ پاسخ

پیاده روی کن

حالت سجده برو خیلی تاثیر داره
من حالت سجده رفتم فرداش زایمان کردم

شایددردات کمه متوجه نمیشی دردوولش ی کاری کن دهانه رحمت بازبشه برای دردخودشون توبیمارستان آمپول میزنن

من من فقط تهوع و احساس مدفوع دارم

منم همین بودم
روز زایمانم دردی نداشتم

من چی بگم که چهار روز از زایمانم گذشته و هیچ علائمی ندارم
دهانه رحم هم کامل بسته‌ست 🫠🤰🏻🐣

گهوارم زایده من هنوز موندم😂

خاکشیر بخور پله زیاد بالا و پایین برو پیاده روی کن یه دو ساعتی شاید موفق شدی😂

وای من فردا سزارین میشم انشالله ولی کلی درد دارم از پنج شنبه درد پریودی و کمر و درد و گرفتگی پای راست و پیچش شکم و حالت تهوع در اثر انقباض😢چهارشنبه ب دکترم گفتم تاریخ من و بزن ۴ تیر به بعد گفت نه پرداخت شروع میشه تعطیلات پیش روعه، خدا رحم کرد حرف من و گوش نداد

انشالله دیگه تا فردا زایمان میکنی 😂🤦🏻‍♀️

هیچ دردی ندارم 2 هفته پیاده روی کرده بودم دیکه نکردم
چهارشنبه دکتر خودم بیمارستان شیفته بستری میشم اکه تا اونموقع زایمان نکنم

تصویر

من امروز روز زایمان خبر نیست الان دارم میرم بیمارستان ببینم چی میگن

یعنی هیچ دردی نداری؟پس چرا من اینهمه درد ریز ریز دارم شاید چون خیلی ورزش میکنم

سوال های مرتبط

مامان آرمین مامان آرمین ۳ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی