سلام خوبین جنسیت 15 هفته صددرصد هستش؟

۸ پاسخ

من ۱۴ هفته گفت درست بود

بله عزیزم

من ک از ترس همین جنسیت نمیخوام تا اخر جنسیت رو بگن 💔😞
بار داریم نا خواسته هم هست حالمم داغونه ویار و تهوع و بیزاری از هنه جی و بی خوابی و خلاصه همه چی میترسم جنسیتش رو بفهمم افسرده تر شم اصلا تا اخر نمیمرسم ب دکتر هم میگم فقط بگه سالمه یا ن چون افسردگی دارم رو خودم هیچ حسابی ندارم 💔😞

جنسیت فقط تو آنومالی میشه گفت صد در صد هست من چند نفرو همینجا خوندم که انتی و ۱۵ هفته و حتی ۱۶ هفته جنسیتو یچیز گفته بودن ولی تو آنومالی دیدن اشتباه بوده

بله 15 هفته و یکی دو روز بودم

به نظر من بله چون به من گفت دختره جواب سلفری هم اومد دختر بود

اره عزیزم

آره بنظرم اندام های بدن شکل گرفته
ولی آنومالی هم بری دیگه مطمئن میشی

سوال های مرتبط

مامان بردیا و برسام مامان بردیا و برسام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شاهان و آسنا 🫄 مامان شاهان و آسنا 🫄 ۸ ماهگی
مامان کایرا مامان کایرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۴ ماهگی
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهفتم بارداری