من ۱۴ هفته گفت درست بود
بله عزیزم
من ک از ترس همین جنسیت نمیخوام تا اخر جنسیت رو بگن 💔😞
بار داریم نا خواسته هم هست حالمم داغونه ویار و تهوع و بیزاری از هنه جی و بی خوابی و خلاصه همه چی میترسم جنسیتش رو بفهمم افسرده تر شم اصلا تا اخر نمیمرسم ب دکتر هم میگم فقط بگه سالمه یا ن چون افسردگی دارم رو خودم هیچ حسابی ندارم 💔😞
جنسیت فقط تو آنومالی میشه گفت صد در صد هست من چند نفرو همینجا خوندم که انتی و ۱۵ هفته و حتی ۱۶ هفته جنسیتو یچیز گفته بودن ولی تو آنومالی دیدن اشتباه بوده
بله 15 هفته و یکی دو روز بودم
به نظر من بله چون به من گفت دختره جواب سلفری هم اومد دختر بود
اره عزیزم
آره بنظرم اندام های بدن شکل گرفته
ولی آنومالی هم بری دیگه مطمئن میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.