نميديم گوشي بهشون فقط تلويزيون من ميزارم ببينه
😐شهربازی
بازی برا مغزشون مخربه پرخاشگر میشن
نكن اينكاروووو
گوشی ندین از الان من حتی تلویزیون هم جم کردم اصلا روشن نمیکنم درسته خییلی سخته سرگرم کردنش ولی داعم باهاش در حال بازی ام بی نهایت خسته میشم ولی بخاطر پسرم تحمل میکنم
عزیزم این سن اصلا گوشی خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.