طناب بزن
منم بارداریم پوچ بود رفتم بیمارستان شیاف گذاشت اومد پایین داروگیاهی نخور بدتر میشه خیلیا تو بیمارستان خورده بودن وکارشون ب کورتاژ رسید
برو دکتر قرص بده از کجا فهمیدی پوچه؟ اگه دکتر گفته که پشتش باید دارو هم بده
سبزی تره آب بگیر بخور
من که دارو گیاهی خوردم ۱۵۰۰ پارسال دادم الکی رفتم یپبیمارستان یه قرص گذاشت بعد دوساعت مرخصم کرد ۳۰۰ و خرده ای تازه ازاد شد
برو زایشگا ببین چی میگن
بنظر من اصلا دارو گیاهی و زعفران نخور من همه این کارا انجام دادم بدتر چسبید به رحمم کورتاژ کردم
داروگیاهی لپه ئیان تو مشهد خیلی خوبه
برو داروگیاهی سونو گرافیت ببر دارو قوی میده می افته
دکتر دارو نیاد میداد مگ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.