بچه ها بارداریم پوچ بوده هر کاری میکنم نمیفته زعفرون خیلی خوردم

۱۰ پاسخ

طناب بزن

منم بارداریم پوچ بود رفتم بیمارستان شیاف گذاشت اومد پایین داروگیاهی نخور بدتر میشه خیلیا تو بیمارستان خورده بودن وکارشون ب کورتاژ رسید

برو دکتر قرص بده از کجا فهمیدی پوچه؟ اگه دکتر گفته که پشتش باید دارو هم بده

سبزی تره آب بگیر بخور

من که دارو گیاهی خوردم ۱۵۰۰ پارسال دادم الکی رفتم یپبیمارستان یه قرص گذاشت بعد دوساعت مرخصم کرد ۳۰۰ و خرده ای تازه ازاد شد

برو زایشگا ببین چی میگن

بنظر من اصلا دارو گیاهی و زعفران نخور من همه این کارا انجام دادم بدتر چسبید به رحمم کورتاژ کردم

داروگیاهی لپه ئیان تو مشهد خیلی خوبه

برو داروگیاهی سونو گرافیت ببر دارو قوی میده می افته

دکتر دارو نیاد میداد مگ؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙و علیسان مامان آیهان🌙و علیسان هفته سی‌وهشتم بارداری