۳ پاسخ

من شنیدم میگن الهام نقشینه
البته دکتر طاهریان و تهرانیم هست
ولی شنیدم نقشینه خوبه

دکتر نقشینه خدایی خوبه
به نظرم هی دکتر عوض کردن اشتباهه اگه یه دکتر کارش خوبه نباید هی عوض کنیم چون وقت تلف میشه و دوباره پروسه دارویی از اول شروع میشه اما دکتر قبلی تمام دارو هایی که استفاده شده رو می‌دونه و طبق اون می‌تونه کم و زیادش کنه

الان زیر نظر نقشینه ام ولی نمیخامش

سوال های مرتبط

مامان مهتا و نی نی مامان مهتا و نی نی هفته هفتم بارداری