من شنیدم میگن الهام نقشینه
البته دکتر طاهریان و تهرانیم هست
ولی شنیدم نقشینه خوبه
دکتر نقشینه خدایی خوبه
به نظرم هی دکتر عوض کردن اشتباهه اگه یه دکتر کارش خوبه نباید هی عوض کنیم چون وقت تلف میشه و دوباره پروسه دارویی از اول شروع میشه اما دکتر قبلی تمام دارو هایی که استفاده شده رو میدونه و طبق اون میتونه کم و زیادش کنه
الان زیر نظر نقشینه ام ولی نمیخامش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.