خانماترشح موکسی خیلی دارم خطر ک نداره

۳ پاسخ

منم دارم ولی رحمم بسته هست

عزیزم چطوریه ترشح موکسی ؟
منم چند روزه ترشحات شیری و آبکی دارم یکم زیاد شده
همونه؟

خوب عزیزم نزدیک زایمانته باید بری بیمارستان دهانه رحمتو چک کنن

سوال های مرتبط

مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان نيكان مامان نيكان روزهای ابتدایی تولد