چرا امار بچه های شیر خشکی از شیر مادر بیشتره

۸ پاسخ

چون استرس و سبک زندگی اشتباه باعث شده بیشتر مادرا شیرشون کم یا قطع بشه

چه اهمیتی داره حالا
من برادرم دو سال فول شیر مادر خورده
من فقط ۴۰ روز و بقیه شیر خشک
تفاوت آنچنانی از نظر سیستم ایمنی و سلامت نداریم
من باهوش ترم هستم نسبت به برادر جانم.

استرس لعنتی
شرایط زندگی
تغذیه
بعضا به خاطر نوزادا طفلیا بعضیا شیر دارن نوزادان نمیگیرن سینه رو
حتی بوده شیرشون رو دوشیدن که با شیشه بدن ولی نوزادشون نخورده
من خودم بچه هام اوکی بودن سینمو میگرفتن باز خودم شیر ندارم که سیر بشن

من از اول ترکیبی میدادم ولی دخترم انگار داره سینرو ول میکنه و نمیدونم چیکار کنم

دختر من که کلا حساسیت داشت همون اول قطعش کردیم 🥲به شیرخشک هم حساسیت نشون میده🥲خیلی سخته

تغذیه
شرایط زندگی من کلا ۳ماه شیر دادم ، نداشتم دیگ ک بدم

من به بچه اولم شیرخودمومیدادم قشنگ شیرداشتم ولی سراین شیرم کمه سیرنمیشه ازغذاهاس که شیمیایی هستن وبعضیام هستن میترسن اندامشون خراب بشه بخاطراون

سوال منم هست دختر منم شیرخشکی چون آلرژی داشت دکتر گفت کلا شیر خودم قطع کنم😔ولی برام جالب مطب دکتر همه بچه ها شیرخشکی بودن به غیر دو نفر حداقل ۲۰ تا بچه بود اونجا

سوال های مرتبط

مامان لیانا نازدونه مامان لیانا نازدونه ۱۶ ماهگی
مامان امیرعلی 💙🐣 مامان امیرعلی 💙🐣 ۶ ماهگی
مامان آرمین🧒آرتمیس👶 مامان آرمین🧒آرتمیس👶 ۱۶ ماهگی