منم ۴ روز مونده و همه علایم پریود دارم
من ۵ روز ب موعدم
ان شاالله ک بارداری عزیزدلم
من روز موعدم بیبی چک زدم مثبت شد ولی قبلش تا ی هفته درد پریود داشتم کوتا بود تایمش سینه هام هم حساس شده بود البته این درد وحساس شدن سینه رو قبلن هم نزدیک موعد داشتم اما درد پریودی فقط روز موعدم نیومد قبلا
من 7 روز مونده تا پریودم
حالت تهوع زیاد و درد تخمدان دارم
من 7ساعت مونده تا انومالی ..استرس داره منو میکشه
۳روز مونده😬
من ۶ روز به موعدم فقط کمر درد دارم
دیشبم یکم پهلوی راستم درد میگرف باز خوب شدم
من ۵ روز مونده 🫤🫤🫤
من سه روز به موعد دیروز بیبی چک زدم منفی بود
انشاالله به حق امام حسین این ماه هممون مثبت هستیم.الهی آمین من از امام حسین خواستم و خیلی التماسش کردم.انشاالله که یه پسر حسینی و صالح وسالم بده
منم فردا موعد پریودیمه
استرس به خودت نده فکرشُ نکن حالا یا میشه یا نمیشه
این چه برنامه ایه
سلام من۳روز مونده .هیچی پراز استرس که ایا این ماه باردارم یا بازم منفی😔
دختر هرچی تاپیک میبینم زدی میام داخل همون دفع پاک کردی بصبرررر☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.