۶ پاسخ

عزیزدلم میفهممت منم تقریبا ۳سالو چند ماهه اقدامم تاحالام باردارنشدم و متاسفانه هم هرماه منتظره بارداریم درصورتی که اسپرم همسرم مورفولوژیش صفره و غیر ممکنه،اون امیده برام قشنگه.
بنظرم اصلا ناامید نشو صبور باش ب وقتش ی جوری قشنگ بهت میده که اصلا باورت نمیشه
دل شکستت یاد خودم انداختم🥺

الهی بحق مظلومیت آقا امام حسین جواب بگیری

این چه حرفیه عزیزم قطعا بهترین مامان دنیا میشی اما برا هرچیزی صبر لازمه.....هممون کم میاریم ولی دیگه جز توکل برخدا کاری از دستمون برنمیاد امیدت به خدا باشه ان شاءالله خدا برا هممون درست کنه

چقد حسو حال منو گفتی🥲🥲

از من بهت نصیحت از خدا زورکی نخواه😭😭
بگو هرموقع صلاح هست بهم بده
من ازموقعی ک فهمیدم باردار شدم
هر روزش گریه میکنم به دلایل مختلف هر روز یک اتفاق افتاده
دیروز کتک کاری و دعوا شدیدی با شوهرم کردیم
خونریزی کردم
شاید من چون زورکی خواستم این بلاها داره سرم میاد
دعا کن هیچکارش نشده باشه و سالم باشه بچم😭😭😭😭
از دیشب گریه ام بند نمیاد
یک سرع گریه میکنم😭😭😭

چله صلوات بردار قربونت برم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری