خانمهایی که بینی تون تو هفته من بزرگ شد جنسیت بچتون چی بود ؟

۱۷ پاسخ

ربطی نداره دیدم پر بوده ولی بینیش ورم کرده اینجا هم خیلیا گفتن دختر

پسر

بارداری اولم از ۸ هفته بینیم ورم کرد دختر
بارداری دوم بدون ورم دختر

اگر رفتی جلو آیینه خودتو نگاه کردی بنظرت زشت شده بودی یا کسی بهت گفت زشتی بچه ات دختر میشه ولی اگر گفتن خوشگل شدی یا تو آیینه نگاه کردی خودتو دوست داشتی پسر میشه

من ورم بینی جزو اولین علائمم بود

دماغ من اون هفته های شما بزرگ شده بود و نینیم دختره 😊🎀💕

دختررر

من اصلا ورمی نداشتم دختر بود بچم

پسر...

منم اصلا تکون نخوردم حتی لاغر هم شدم
ورم میگن بیشتر دختره nt حدس نزد برات،؟

من فقط بینی ورم کرده دختره

من دارم صورتم کم کم ورم میکنه

دختر بود

منم دختر بود

دختره

ورم بیشتر دختره

من اصن صورتم تکون نخورد..حتی ورمم نکردم

سوال های مرتبط