مامانا از کی میشه ب نینی ماست داد؟

۷ پاسخ

دکتربه من گفت برده

از ۶ ماهگی ماست پرچرب
من ماجان دادم

همون شیش ماهگی ک شروع میکنن غذا خوردن. بنظرم با پونه بهش بده بخوره خوش طعم میشه

از ۶ ماهگی

من الان بهش میدم

البته اگ حساسیت ب پروتئین گاوی نداره

۷ماه فک کنم
من ۷ماهگی دادم

سوال های مرتبط

مامان baby👶 مامان baby👶 ۱۵ ماهگی
مامان قلبِ مادر🫀👑 مامان قلبِ مادر🫀👑 ۱۷ ماهگی
مامان دارا جان مامان دارا جان ۹ ماهگی
مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان لپ🍓👶🏻🍓خانوم مامان لپ🍓👶🏻🍓خانوم ۹ ماهگی
مامان آیلا مامان آیلا ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان جوونه🌱 مامان جوونه🌱 ۷ ماهگی