۶ پاسخ

ممنون...

خرما رو از هشت میتونی بدی تو فرنی بریز براش هم شیرینه هم مقوی

منکه خیلی وقته بهش میدم از همون ۷هش ماهکی توی غذاش میریزم میخوره

من جز اولین چیزای بود که به پسرم دادم

من که از ۶ ۷ ماهگی میدم

من از ۷ ماهگی دادم
البته با تست حساسبت

سوال های مرتبط