بچه من وزن نگرفته چکار کنم اعصابم خرابه

۱۵ پاسخ

آش دندونی بزار بخور حلیم کله پاچه سیرابی بستنی بادام

والا نمیدونم کسی بدونه چاره خوبه من یکی دور سرش رشد نکرد وزنشون کمه دارم از قصه میمیرم ۲۸ هفته سنو دادم گفت ۳۰ هفته داپلر باید بدی فردا میرم پناه بر خدا

لیدی میل روزی دوبار
صبحانه شیر و تخمرغ
کباب گوسفندی یک روز درمیون فیله مرغ ماکارانی مغزیجات مشت مشت بخور سوخاری من چندباری خوردم
سمنو خرما کماچ سهن موز من اینارو چندهفته خیلیی خوردم
بچمم ماشالا ۳۷ هفته دنیا اومد ۳۲۵۰ بود دکتر گفت اگه تا ۴۰ هفته میموند ۳۸۰۰میرسید

خواهر وزنش خوبه واسه منم در همین حده

کباب بخور
حلیم بخور
بستنی بخور
آب هویج بخور
بادام بخور
میوه زیاد بخور
ولی هیچی به اندازه حلیم به بچه وزن نمیده

مواد پروتئینی مثل لبنیات پر پروتئین. تخم مرغ هر روز بخور مغزیجات ..حلیم.کله پاچه مرغ چنجه قارچ لیدی میل

۳کیلو هم دنیا بیاد خوبه

منم همینم
تهش ریزه دیگه
دکتر بمن گفت اختمالا ژنتیکی ریزه
کلا خواهرام ریزه میزن فکنم ب اونا کشیده

چقده وزنش هنوز وقت داری خودتو ببند به چیزای پروتئین دار

لیدی میل بگیر بخور

چند شده

کوبیده میگن فقط وزن بچه رو بالا میبره و خودت چاق نمیشی فقط بچت
تو ماه 9 وزن میگیرن بچه ها تا قبل 9 آنقدری وزن ندارن

چقد بود عزیزم دکتر بهت مکمل داد

چنده وزنش

کباب بخور بادوم بخور سینه مرغ تخم مرغ آبپز

سوال های مرتبط