خانوما من وارد هفته۱۰شدم دیگه حالت تهوع ندارم
طبیعیه؟؟

۷ پاسخ

من روز ب روز بیشتر میشه😭😭

نگران نباش

عزیزم بدن هر کس با هم متفاوته
من هنوز حالت تهوع دارم
ولی هرچی به پایان سه ماه نزدیک تر میشی حالت تهوع هم کم تر میشه

بله دیگه معمولا اون حالت تهوع مال تشکیل قلب و بعضیا بعد تشکیل قلب نی نی دیگه حالت تهوعشون قطع میشه. من خداروشکر اصلا نداشتم اوکی بودم خیلی برا همه تعجبی بود من خوبم 😁

بلی همه چیز تو بارداری طبیعیه هر هفته ام یه علائم جدید میاد

خوشبحالت

دستت رو سر من

سوال های مرتبط