۸ پاسخ

من یک روز زودتر زدم پرسیدم گفتن مشکلی نداره از دکتر هم سوال کردم اونم گفت بزن موردی نیس

من امروز بعد 1هفته زدم

من الان داره مبشه ی ماه ک عقب افتاده چون بچم نریض بود دکترش گف چه عجله ای داری اشکال نداره

به نظرم بعد از عاشورا بزن خودتو بچرو اذیت نگن

من یه ماه بیشتره نزدم انشالله هفته بعد میخان بزنم

تا یک ماه ام جا دارع نترس

زودتر نمیشه ولی دیرتر میشه

اشکال نداره بعضی مرکز ها روزای خاص واکسن میزنن
همه‌ی آدمایی که اون هفته باید واکسن بزنن اون روز میرن

سوال های مرتبط