۳ پاسخ

اره عزیزم اگه باردار نباشی بعد آزادسازی با پریودی شدید لخته شدن خودشو دفع می‌کنه طبیعیه

اره لخته ها فک کنم کیست باشن

بله خونریزی زیاد ولخته های ریز ذیز

سوال های مرتبط