دکتر برای دخترم اشتها اور بود داد بجای اون استفاذه بکنم
من دادم اصلا تاثیر نداشت همینطوری مونده. 😒الکی دکتر نوشت
من یه دوره ایمونیس استفاده کردم برای تقویت سیستم ایمنی بدن عالی بود
رفتم داروخونه گفتم ی چیز بهتر چی دارین گفت اینو بگیر چون ی دوره ایمونیس خورده این ی دوره این شربت بخوره
برای چیه عزیزم؟
نه عزیز برای چیه دکتر داده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.