کسی تاحالا این شربت رو به بچش داده

تصویر
۵ پاسخ

دکتر برای دخترم اشتها اور بود داد بجای اون استفاذه بکنم

من دادم اصلا تاثیر نداشت همینطوری مونده. 😒الکی دکتر نوشت

من یه دوره ایمونیس استفاده کردم برای تقویت سیستم ایمنی بدن عالی بود
رفتم داروخونه گفتم ی چیز بهتر چی دارین گفت اینو بگیر چون ی دوره ایمونیس خورده این ی دوره این شربت بخوره

برای چیه عزیزم؟

نه عزیز برای چیه دکتر داده؟

سوال های مرتبط

مامان سام وحسین مامان سام وحسین ۲ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری