مگه هنوز هستن کسایی ک مخالف باشن؟تو این دوره و زمونه؟
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐تروخدا فاز روشنفکری چیه 🙄🙄🙄🙄🙄🙄واکسن نزدن چه صیغه ایه
خدا شفا بده
سر مسئله به این مهمی مخالفت میشه کرد؟؟؟؟؟؟؟
من داییم تو بچه اولش مخالف بود
تا به مدتم نزد
نمیدونم بعدن زدن یا برا بعدیارم نزده یا نه
جالبه نه سرما میخورن
نه مریض میشن😐👏🏻
واکسن چیز خیلی خوبیه...من پسر اولیم مدام زمستون آنفلوآنزا میگرفت به حدی که کارش به بستری میکشید الان ۲ سال واکسن آنفلوآنزا براش میزنم آنفلوآنزا میگیره ولی خیلی سبکه دوروزه خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.