ضربان قلب نینیم تو هفته ۶ و ۱ روز ۱۱۴ بود خوبه؟؟؟

۶ پاسخ

اره خوبه

من ک رفتم واسه قلب ۱۲۵ بود

من ۵ هفته و ۵ روز بودم رفتم سونو فقط ساک تشکیل شده بود گفت دوهفته دیگ بیا الان ۷ هفته و ۴ روزمه فردا دارم میرم سونو انشالله ک قلبش تشکیل شده باشه 🙏🏻

آره واسه من شش هفته و سه روز 124

درخواستمو قبول میکنی؟

آره چرا بد باشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ام بارداری