واکسن اش سبکه ولی بعضی بچا ها خیلی اشتها میشن کی دختری من خیلی بی اشتها شده بعد از واکسن
راحته منم زدم کلی م راه رفت بعدش اما نق میزد ناراحت بود وسط خندش یهو سوزن خورد🥲🤣
بنام خدا خیلی راحت تمام اصلا استرس نداشته باش🤍👌🏻
برای پسرم فقط دستش زدن
یک هفتس میگذره عالی بود اصلا نفهمید تب و اینام نداشت
خیلی راحت این واکسن اصلا تب اینا نداره
تنها واکسنیه ک نگرانی نداره
سلام عزیزم آتلیه آنلاین دارم بدون تغییر چهره فقط ۴۰هزار واریز بعد از دیدن عکس
یکی دست یکی پا خیلی درد داره موقع زدن بچم غش کرد انگار اما تب نداره مول بقیه واکسن ها
من هفته قبل زدم
اصلا سخت نی اینقد اسونه ک نگو
خیلی راحته.اصلا بچه اذیت نمیشه
چرا سکته 🫤
واسه دختر منو یدونه به بازو یدونه به پا زدن فقط یکم موقع زدن گریه کرد اومدیم خونه شروع کرد راه رفتن و بازی کردن اصلا هم چیزی نفهمید فقط شب خودم یه سی سی استامینوفن دادم که اگه دردی چیزی داشت راحت بخوابه اصلا تبم نکرد راحتترین واکسنه
خیلی خیلی سبکه
یکی به پا یکی به بازو میزنن
دختر من ک اینهمه لوسه هیچی نفهمید
ما واکسن زدیم بعدش رفتیم سفر،همه چی هم نرمال و خوب،نگران نباش،ولکسن سبکیه
آره یه دسته و یه پا
من بچم یه دونه ی بد زد خیلی اذیت شد ولی برای اکثر بچه ها سبکه🥰 ایشالا که برای بچه ی شماهم سبک باشه 😍
ن دوتا ب پاش زدن دردم همون لحظهش
راااحت ترین واکسنه اصلا نگران نباش عزیزم ن تب داره ن اذیت
فقط همون لحظه تزریق ی مقدار گریه میکنن اونم بیشتر واسه واکسن پاش
ن تب نداره خیلی سبکه
من امروز زدم یکیدست یکیپا اصلا اذیت نشد خدارشکر
خیلی سبکه
۲ تا واکسن هر کدوم رو تو یه پا میزنه ،نگران نباش واکسن سبکی بود عزیزم،
واسه دخترم دوتا زدن يكي دست و يكي پا گفتن استامينوفن نده ولي شب ساعت چهار اينا تب كرد مجبور شدم بدم
دردم نداشت ولي موقع زدنش خيلي گريه كرد💔
سبک ترین واکسن
اره عزیزم دوتاس یکی دست یکی ام پا
ولی سبکه نگران نباش
ن یدونه فقط به دست میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.